آشنایی با بهترین سالن زیبایی کوتاهی مو زنانه در بندرانزلی

آشنایی با بهترین سالن زیبایی برای کوتاهی مو زنانه در بندر انزلی

در این مقاله از بهترین آرایشگاه شهر انزلی قصد داریم انواع مدل‌های پرطرفدار کوتاهی مو در سالن زیبایی سمیه خدایاری بندر انزلی را به صورت اختصار به شما معرفی کنیم.

  • مدل موی قارچی
  • مدل موی قارچی حالت دار
  • مدل موی آلمانی
  • مدل موی چتری
  • مدل موی حالت دار
  • مدل موی آناناسی
  • مدل موی پیکسی

در ادامه به معرفی کامل سایر مدل موهای رایج می‌پردازیم.

برای هماهنگی و رزرو نوبت در سالن زیبایی سمیه خدایاری بندر انزلی، تماس بگیرید: 09029449800
  1. مدل موی باب

مدل موی باب بسیار پرطرفدار بوده و برای افرادی مناسب است که از موی بسیار کوتاه نفرت دارند. این مدل نه آنقدر بلند است که شما را اذیت کند و نه آنقدر کوتاه است که از شمایل آن خسته شوید. می‌توانید میزان ارتفاع موی خود را متناسب با سلیقه‌‌ای که دارید برگزینید که معمولاً بانوان حالت متوسط را ترجیح می‌دهند که نسبتا تا شانه‌هایشان است. مدل موی باب تا حدودی یک مدل موی کلاسیک به حساب می‌آید. به همین علت مجبور نیستید که دائما مویتان را مرتب کنید. بهترین سالن زیبایی انزلی اینستاگرام خود را در زمینه‌های مختلف به‌روز نگه می‌دارد؛ شما می‌توانید به راحتی این مدل از مو و سایر مدل‌ها را در پیج سمیه بیوتی ببینید.

  1. مدل موی هندسی 

مدل موی هندسی که در سال‌های اخیر رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اشکال هندسی مختلف را در بر می‌گیرد. شما می‌توانید موهای خود را به شکل‌های هندسی مختلفی در بیاورید. این مدل موها زاویه‌های بسیار دقیقی دارند. به همین دلیل فرد متخصصی که موی شما را کوتاه می‌کند، باید تبحر لازم و زیادی داشته باشد. زیرا هر گونه ناهماهنگی و اشتباه به شدت خودش را درچنین مدل موهایی نمایان خواهد کرد. اشخاصی که این مدل را انتخاب می‌کنند، الزاما باید موهای صافی داشته باشند یا همیشه موهای خود را صاف کنند. چون این مدل مو با موی مجعد و یا فر بی‌شک هیچ حالتی از خود نشان نمی‌دهد. مدل موی هندسی برای اشخاصی مناسب است که اصولا از موهای شلخته مانند مدل موهای عجیب و غریب آفریقایی لذت نمی‌برند و دوست دارند نظم و شکلی خاص در موهایشان مشهود باشد. سالن سمیه بیوتی به‌عنوان بهترین آرایشگاه شهر انزلی اینستاگرام تمامی خدماتی که ارائه می‌دهد را همراه با عکس و فیلم در پیج خود بارگذاری کرده است.

  1. مدل موی کرنلی
بیشتر بخوانید:  آدرس بهترین سالن زیبایی بندر انزلی کجاست؟

در این مدل مو یک طرف موها کوتاه‌‌تر و یک طرف موها بلندتر است و معمولاً اشخاص این مدل مو را به صورت فرق کج روی صورت خود قرار می‌‌دهند. کورنری مدل موی کوتاهی است که بسیار دخترانه و پرطرفدار است و با موهایی به رنگ روشن و لخت جذاب‌تر می‌شود.

مدل موی کرنلی در آرایشگاه سمیه خدایاری بندر انزلی
مدل موی کرنلی در آرایشگاه سمیه خدایاری بندر انزلی
  1. مدل موی آبشاری

دراین نوع مدل مو، موها را لایه‌لایه می‌کنند و بسیار حجیم به نظر می‌رسد‌. این کوتاهی و بلندی لایه‌ها موجب می‌شود که موهایتان صخیم‌تر و پرپشت‌‌تر نشان داده شوند. مدل موی آبشاری بیش از حد کوتاه نمی‌شود و برای افرادی مناسب است که کوتاهی زیاد مو را دوست ندارد.

  1. مدل موی کروکات و آندرکات

این مدل مو یک مدل دخترانه است که بسیار کوتاه می‌شود. به همین دلیل کم‌تر بانویی تمایل دارد از آن استفاده کند. اما افرادی که به مدل موهای بسیار کوتاه علاقمند هستند و دوست دارند احساس سبکی فراوانی در موهایشان داشته باشند و پوست سرشان نفس بکشد، می‌‌توانند از این مدل موی جذاب استفاده کنند که بسیار خاص و دلپذیر و متفاوت است. این مدل موها هر چقدر رنگ موی روشن‌تری داشته باشند، جذاب‌تر به نظر می آید. در ضمن در قسمت بالایی سر ارتفاع موها بیشتر از قسمت پایینی سر است.

برای هماهنگی و رزرو نوبت در سالن زیبایی سمیه خدایاری بندر انزلی، تماس بگیرید: 09029449800
  1. مدل موی کپ

مدل موی کپ، مدلی است که زاویه‌بندی در آن بسیار حائز اهمیت است و باعث گردتر نشان دادن صورت می‌شود و برای صورت‌های کشیده مدل بسیار مناسبی است. این مدل مو در قسمت پشت سر حالت پف مانند دارد. شما می‌توانید  خدمات موی بهترین آرایشگاه شهر انزلی اینستاگرام را در پیج سمیه بیوتی ببینید و بهترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  خدمات ژلیش ناخن طبیعی در بندر انزلی و غازیان
مدل موی کپ در بندر انزلی
مدل موی کپ در بندر انزلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *