آشنایی با سشوار موهای بلند و کوتاه , براشینگ مو در انزلی

براشینگ مو بندر انزلی | سشوار موی بلند و کوتاه بندر انزلی

تاثیر داشتن موهای زیبا، درخشان و خوش حالت در زیبایی بانوان و نقش آن در افزایش اعتماد به نفس در خانم‌ها بر کسی پوشیده نیست. داشتن موهای زیبا و خوش حالت زیبایی شما را دو چندان می‌کند و موجب می‌شود هنگامی که جلوی آینه به تصویر خود نگاه می‌کنید احساس لذت و رضایت بیشتری از ظاهر خود داشته باشید.

براشینگ مو روش بسیار ساده‌ای است که شما می‌توانید به راحتی مو‌های جذاب و خوش‌حالت داشته باشید و از زیبایی آنها لذت ببرید. این نوید را به بانوان زیبای ساکن بندر انزلی می‌دهیم اگر شما هم مشتاق به یادگیری در مورد این راز از زیبایی موها هستید ادامه مطلب را از دست ندهید؛ زیرا ما در این مقاله قصد داریم در مورد براشینگ مو انزلی اطلاعاتی را به شما بانوان گرامی ارائه دهیم.

براشینگ مو در بندر انزلی

به یکی از روش‌های آرایش مو که در آن با استفاده از برس و سشوار برای حالت دادن به موها بهره می‌برند براشینگ می‌گویند. این عمل به صاف شدن و خوش حالتی موها کمک می‌کند پس اگر موهای فری دارید به شما توصیه می‌کنیم که انجام براشینگ را فراموش نکنید؛ موهای صاف و خوش حالت به خود هدیه دهید و از دیدن زیبایی آنها لذت ببرید. برای براشینگ مو در بندر انزلی شما می‌توانید با انتخاب سالن سمیه بیوتی زیر نظر سرکار خانم سمیه خدایاری که بهترین مرکز برای براشینگ و سشوار موی بلند و کوتاه در انزلی است از یک براشینگ عالی و بی‌نقص بهره‌مند شوید.

براشینگ مو با توجه به اندازه موها انواع متفاوتی دارد که در ادامه مطلب به توضیح هر یک از آنها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

انواع مدل‌های براشینگ مو بانوان

یکی از سالن‌هایی که از تجربه و مهارت کافی برای براشینگ مو در بندر انزلی برخوردار است سمیه بیوتی است؛ زیرا شاید در نگاه اول، براشینگ مو یک امر ساده به نظر برسد اما انجام آن حتما باید توسط شخصی انجام شود که دوره براشینگ مو در بندر انزلی را گذرانده باشد و به مهارت کافی در این زمینه رسیده باشد تا بتواند موهای زیبا و خوش حالت را به شما بانوان عزیز هدیه دهد.

براشینگ مو در بندر انزلی

لازم به ذکر است که براشینگ مو را می‌توان برای انواع مدل موهای مختلف استفاده کرد؛ ولی باید بدانید که طرز استفاده صحیح از سشوار برای هر مدل مویی متفاوت است. یکی از عوامل مهم در فرم مو و حالت دهی به موها اندازه آن است به همین دلیل است که ما نیاز داریم بدانیم برای هر اندازه مو چه نوع روش براشینگ را باید به کار ببریم. با این تفاسیر می‌توان براشینگ را بر اساس انواع مدل مو به سه دسته تقسیم کرد: براشینگ موهای کوتاه، براشینگ موهای بلند و متوسط، براشینگ موهای فر که در ادامه نکاتی را در مورد هر یک بازگو خواهیم کرد.

  • براشینگ موهای کوتاه

سخت‌ترین مدل برای حالت‌‌دهی به وسیله براشینگ موهای کوتاه هستند. تا این حد که اگر آرایشگری بتواند موهای کوتاه را زیبا براشینگ کند، می‌توان گفت قطعا یک آرایشگر حرفه‌ای و کاربلد است.

براشینگ موی کوتاه بندر انزلی در سالن سمیه بیوتی به راحتی قابل انجام است؛ زیرا پرسنل به اندازه کافی تبحر و مهارت لازم را در این زمینه دارند، پس اگر موهای کوتاه و کم‌پشتی دارید بهترین گزینه برای حجم دادن به موها و بلند کردن آن‌ها براشینگ به وسیله دستگاه‌های فرم دهنده مثل سشوار، اتو مو و غیره است.

بیشتر بخوانید:  خدمات ژلیش ناخن طبیعی در بندر انزلی و غازیان

لازم به ذکر است که استفاده از برس‌های فلزی برای براشینگ موهای کوتاه بیشترین تاثیر را دارد، همچنین هماهنگی بین فرم صورت شما با فرم مدلی که انتخاب می‌کنید برای یک براشینگ زیبا بسیار حائز اهمیت است.

  • براشینگ موی بلند و متوسط

اگر موهای بلند یا متوسطی دارید می‌توانید برای براشینگ موی بلند مجلسی بندر انزلی نیز، به سالن سرکار خانم سمیه خدایاری مراجعه کنید و از یک براشینگ بی‌نظیر لذت ببرید. در براشینگ موهای بلند موها را به دو روش سشوار کشی می‌کنند.

در این حالت می توانید جهت برس را به بیرون یا داخل نگه دارید، بعد موها را دسته‌بندی کرده و با استفاده از برس هر دسته را جداگانه سشوار بکشید. در براشینگ موهای بلند، هیچ محدودیتی در نوع برسی که استفاده می‌کنند وجود ندارد و از بورس‌های فلزی در هر سایزی می‌توان استفاده کرد؛ ولی معمولاً برای سهولت در کار از سایز بزرگ برس‌های گرد و تخت استفاده می‌کنند.

  • براشینگ موی فر

اگر شما موهای مجعد و وز دارید برای ازبین بردن این وزی می‌توانید از اسپری دوفاز روی  موهای خود استفاده کنید و مواظب باشید که حرارت سشوار زیاد نباشد تا موهای‌تان آسیب نبیند.

قیمت براشینگ مو در انزلی

قیمت براشینگ مو در انزلی براشینگ مو در بندر انزلی
براشینگ مو در بندر انزلی

خانم‌ها در مواقع مختلفی از خدمات براشینگ استفاده می‌کند؛ اما اغلب زمانی که می‌خواهند برای مجلسی یا مناسبتی ویژه موهای خود را زیباتر کنند این کار را انجام می‌دهند. عوامل مختلفی بر قیمت براشینگ مو موثر است که در ادامه مطلب به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • مکان سالن

مکان سالن در قیمت‌گذاری این نوع از خدمات زیبایی تاثیر بسزایی دارد. به طبع هرچه سالن به مناطق بالای شهرو مناطق لوکس نزدیک‌تر باشد قیمت انجام براشینگ بیشتر است.

  • اندازه موها

مورد بعدی اندازه موهای شما است. هرچه مو بلند‌تر باشد زمان بیشتری جهت براشینگ آن‌ها صرف می‌شود پس هزینه نیز نسبت به موهای کوتاه که وقت کمتری می‌برد بیشتر خواهد بود.

  • حالت اولیه موها

شاید جالب باشد که بدانید حالت اولیه موها نیز در قیمت براشینگ مو تاثیر گذار است؛ برای مثال، موهای کوتاه و چتری یا مدل‌هایی که در خدمات آرایش و زیبایی به مدل‌های پسرانه معروف هستند می‌توانند در هنگام براشینگ کمی دردسرساز باشند پس این موضوع نیز می‌تواند موجب افزایش قیمت براشینگ شود.

نکات براشینگ مو شهر انزلی | براشینگ مو انزلی

در صورتی که در دوره براشینگ مو شهر انزلی شرکت کنید، چند نکته کلیدی را یاد می‌گیرید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • برسی که برای براشینگ مو در شهر انزلی استفاده می‌کنید را از قسمت پایین به سمت ریشه مو بکشید.
  • اگر زیاد با سشوار کشیدن مو سر و کار دارید، قبل از براشینگ مو در شهر انزلی از سرم مو استفاده کنید تا موها در اثر حرارت آسیب کمتری ببینند.
  • بعد از گذاشتن رنگ مو به هیچ وجه براشینگ نکنید چرا که مو بیشتر از حالت طبیعی آسیب می‌بیند.
  • موقع سشوار مو شهر انزلی به درجه سشوار دقت کنید. کمترین فاصله‌ای که می‌توانید سشوار را به موها نزدیک کنید، 10 سانتی متر است.
  • از برس‌هایی استفاده کنید که دسته آن لغزنده نباشند و مچ دست‌تان را خسته نکنند. یکی از موارد مهم که موقع خرید برس براشینگ برای شرکت در دوره براشینگ مو شهر انزلی باید به آن باید توجه کنید، همین مورد است.
  • ضد عفونی کردن برس‌ها هم اهمیت زیادی دارد. به خصوص در سالن‌ها برس‌ها باید هر چند وقت یک بار تمیز و ضد عفونی شوند. برای این کار می‌توانید برس ها را در مخلوط آب و سرکه قرار دهید تا سلول‌های مرده پوست از برس تمیز شوند.
  • برای سشوار مو شهر انزلی برس سرامیکی در مقایسه با برس فلزی آسیب کمتری به موهای شما می‌زند.
بیشتر بخوانید:  بهترین پاکسازی پوست بندر انزلی | سالن زیبایی بانوان

چند توصیه براشینگ مو شهر انزلی | براشینگ مو انزلی

  • سشوار در کمترین زمان | براشینگ مو شهر انزلی

در براشینگ مو در شهر انزلی یک آرایشگر حرفه‌ای هیچ گاه وقت خودش را برای موهای زیر و پشت سر هدر نمی‌دهد. البته نه این که روی آن‌ها اصلا کار نکنید اما بهتر است بیشتر تمرکز موقع براشینگ روی موهای جلو سر و کنار صورت باشد.

  • موهای چرب و وقت کم

اگر موهای‌تان چرب است و زمان کافی برای شستن آن‌ها را ندارید، یکی از راه‌ها، استفاده از شامپو خشک است تا چربی موها را کاهش دهد. بعد از استفاده از شامپو خشک، براشینگ انجام دهید.

طریقه براشینگ مو در انزلی

برای این که یک شینیون و براشینگ خوب داشته باشیم و برای این که نتیجه نهایی تمیزتر به نظر برسد بهتر است موها را بشویید و اجازه دهید تا موها کمی خشک شوند چرا که براشینگ روی موهای خیس نتیجه خوبی ندارد. بعد از این مرحله موها را به 4 دسته مختلف تقسیم کنید.

برای سشوار مو شهر انزلی ابتدا موها را از فرق به دو دسته تقسیم کنید و تا انتهای گردن موها را باز کنید. سپس از وسط فرق تا نوک هر دو گوش یک فرق دیگر باز کنید و گیره بزنید. لایه پشت سر را باز کرده و سشوار بکشید. لایه‌های موهایی که برای سشوار کشیدن انتخاب می‌کنید، نه باید نازک باشند و نه ضخیم.

در این مرحله برس را با زاویه 90 درجه از زیر موها همراه با سشوار به پایین هدایت کنید و از روی مو دوباره تکرار می‌کنیم تا تارهای آن لخت شوند و سپس تا وسط سر این کار را ادامه می‌دهیم. برای بهتر حالت گرفتن موها، جلو سر باید موها را با همان زاویه به سمت بالا سشوار بکشیم.

برای کسانی که مدل‌های مو ساده را دوست دارند، براشینگ یا سشوار موها بهتر است. در اصل فرق شینیون و براشینگ مو در انزلی این است که براشینگ بیشتر برای موهای کوتاه انجام می‌شود و برای مهمانی‌های غیر رسمی کاربرد بیشتری دارد.

  • جنس مو‌ها

عامل دیگر موثر بر قیمت براشینگ جنس موها هستند، یعنی هرچه موها زبرتر و وزتر باشند قیمت براشینگ نیز بیشتر خواهد شد؛ چون زمان بیشتری صرف انجام براشینگ می‌شود.

براشینگ و سشوار مو بندر انزلی در سالن سمیه بیوتی با مدیریت خانم سمیه خدایاری با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

سخن پایانی

بر اساس مقاله ارائه شده می‌توان گفت که داشتن موهای مرتب و زیبا برای داشتن ظاهری جذاب امری واجب است که همه خانم‌ها برای شرکت در مراسم‌های مختلف به دنبال آن هستند. امیدواریم نکات ارائه شده در این متن برای آگاهی شما عزیزان از براشینگ مو در بندر انزلی موثر واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *